Vásárlási útmutató

 

Általános tudnivalók

Ügyfélszolgálat
Webáruház használata

Szállítási határidő
Szállítási módok / költség

Fizetési módokFizetési módok

Garancia
Elállás joga

 

1.ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

 

    • Név: Erdélyi Tibor
    • Cím: 9012 Győr-Ménfőcsanak, Veres Péter u. 41.
    • Adószám: 77118662-1-28
    • FELIR azonosító szám: AA 2556592   
    • Számlaszám: 12096712-00747319-00100006 
      Raiffeisen Bank, Erdélyi Tibor


      Ügyfélszolgálat:

    • Telefon: +3630/63-444-95
    • Email cím:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    • Ügyfélszolgálati idő: hétfő - péntek 8-16h

      Kapcsolattartó adatai:
    • Név: Erdélyi Tibor
    • Telefon: +3630/63-444-95

 

  • A megrendelések feladása a Csanaki Méhes Céh webáruházban elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül. A más módon leadott megrendeléseket nem minden esetben áll módunkban elfogadni.
  • A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek. Telefonszám megadása kötelező, és ajánlott élő szám megadása az esetleges problémák gyors tisztázása érdekében!
  • A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.
  • Többet is olvashat a 2001. évi CVIII. törvényben az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

 

  • Áraink magyar forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.
  • Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

2. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 

  • Webáruházunkban rendelését bármikor leadhatja, rendszerünk azt mindig rögzíti. Ha kérdése van, hívjon minket a +36-20-9463-736-as telefonszámon, vagy írjon e-mailt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímre.

 

Ügyfélszolgálat:

 

  • Telefon: +3630/63-444-95
  • Email cím:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Ügyfélszolgálati idő: hétfő - péntek 8-16h

    Kapcsolattartó adatai:
  • Név: Erdélyi Tibor
  • Telefon: +3630/63-444-95

 
3. WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

 

3.1 Rendelés menete

  • A termékeket a bal oldali menüpontok (termékkategóriák) közül lehet kiválasztani.
  • Ha talált az ön számára megfelelő terméket, akkor kattintson a termék nevére vagy a termék részletes adatai… -ra.
  • ha rákattintott, akkor megjelenik a termék adatlapja, ahol elolvasható a részletes leírás, illetve megtekinthető a termékkép/termékképek.
  • válassza ki a + és – jelekkel, hogy az adott termékből mennyi db-ot szeretne rendelni, majd kattintson a KOSÁRBA gombra.
  • a kosárba rakás után, megjelenik a kosár tartalma.

 

3.2 Kosár

  • ha további terméket szeretne vásárolni, akkor, kattintson, a jobb felső sarokba lévő TOVÁBB VÁSÁROLOK gombra.
  • ha nincs minden rendben, akkor módosítsa kosár tartalmát a következőkép.
  • Kosár tartalmának módosítása:
  • mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" (szürke háttéren, fekete oda-vissza nyíl) ikont.
  • termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolítás". Itt minden termék sorában talál egy ikont (szürke háttéren, fekete kuka), ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából.
  • ha mindent rendben talál, akkor a további lehetőségek közül választhat:

 

1. Regisztráció nélkül vásárolok / Regisztrálok

2. Belépés és Fizetés

 
  Előnye Hátránya
Regisztráció nélkül Gyors rendelési folyamat Nem kap értesítést, a csak a Regisztrált felhasználóknak szóló akciókról
Regisztrációval Első alkalommal lassabb rendelési folyamat Állandó akciók, ingyenes szállítási napról értesítés, kupon kedvezmények

3.3 Rendelés leadása

  • Webáruházunkban a rendelését 2 fajta módón adhatja le.

Regisztráció nélküli vásárlás
Regisztráció, majd vásárlás


3.3.1 Regisztráció nélküli vásárlás:

  • A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, csak egy működő e-mail cím, melyre a visszaigazolást küldjük a megrendeléséről.
  • A kötelező adatok kitöltése után (számlázási név, szállítási cím, telefonszám…) az általános szerződési feltételeket kell elfogadni, majd a megrendelés megerősítése gombra kattintva elküldi a megrendelést. Kérjük a megrendelés elküldésem előtt tekintse át rendelésének végösszegét, tartalmát!
  • Rendelése feladása után amennyiben minden rendben ment, akkor "Köszönjük a megrendelést" szöveg jelenik meg a képernyőn. Ebben az esetben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt.
  • A rendelés feldolgozásáról ön értesítést fog kapni e-mailben, ritka esetben telefon, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok.
  • Amennyiben elakadt a rendeléssel vagy kérdése lenne, a rendelési folyamattal kapcsolatban szívesen várjuk a +36-30-392-18-66 telefonszámon.

 

3.3.2 Regisztráció

  • A termék kosárba rakása után, a feljövő lapon az alábbi lehetőséget válasszuk: Regisztráció.
  • A Regisztráció / Regisztráció nélkül vásárolok résznél található a Regisztráló rész.

 

Az alábbi mezőket kell kitölteni:

 

  • E-mail: (működő e-mail cím, amelyre a visszaigazolást kapja a megrendelésről)
  • Felhasználónév: (ön által választott tetszőleges név)
  • Megjelenített név: (ami a fiókja neve lesz pl: Árok Endre)
  • Jelszó: (ön által választott kód, minimum 4 karakter kell, hogy legyen)

 

  • Az adatok kitöltése után kattintsunk, a Regisztrálok gombra.
  • A feljövő ablakban információt kapunk, hogy a regisztrációnk akkor lesz teljes, ha aktiváljuk az e-mail címünkre kapott linket. Ehhez jelentkezzünk be az e-mail fiókunkba, majd ott keressük meg a visszaigazoló e-mailt és kattintsuk a benne szereplő linkre. Ezzel aktiváltuk a fiókunkat.
  • A visszaigazoló linket a vásárlás után is aktiválhatjuk!
  • A kötelező adatok kitöltése után (számlázási név, szállítási cím, telefonszám…) az általános szerződési feltételeket kell elfogadni, majd a megrendelés megerősítése gombra kattintva elküldi a megrendelést.
  • Kérjük a megrendelés elküldésem előtt tekintse át rendelésének végösszegét, tartalmát!
  • Rendelése feladása után amennyiben minden rendben ment, akkor "Köszönjük a megrendelést" szöveg jelenik meg a képernyőn. Ebben az esetben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt.
  • A rendelés feldolgozásáról ön értesítést fog kapni e-mailben, ritka esetben telefon, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok.
  • Amennyiben elakadt a rendeléssel vagy kérdése lenne, a rendelési folyamattal kapcsolatban szívesen várjuk a +36-30-392-18-66 telefonszámon.

 

3.3.3 Belépés és Fizetés
Ha már korábban regisztrált, itt a felhasználónév és a jelszó megadásával könnyedén beléphet.
Nem kell újra adatait kitölteni, a rendszer automatikusan beírja ön helyett. 

 

3.4 Rendeléssel kapcsolatos értesítések

  • Amikor Ön elküldi rendelését, akkor annak állapota:
  • "Várakozik" - ez annyit jelent, hogy a rendszerbe bekerült a rendelés, de még munkatársaink nem dolgozták fel a rendelést. A rendelések feldolgozása folyamatos, maximum 24 órán belül kapnia kell visszajelzést. (kivéve hétvége és ünnepnapok)
  • "Elfogadva" - amikor munkatársaink feldolgozzák az Ön rendelését, küldeni fogunk e-mailben egy visszajelzést.
  • "Kiszállítva" - ezt az értesítést akkor kapja, amikor rendelését feldolgoztuk, és a csomagot átadtuk a DPD futárszolgálatnak kiszállításra.
  • "Törölve" - ha Ön kéri a rendelése törlését, akkor erről kapni fog e-mailben értesítést.
  • "Visszaküldve" - Amennyiben egyéb, akár technikai okokból kifolyólag rendelését nem tudjuk végrehajtani, akkor erről is értesítjük.


3.5 Rendelés teljesítése / fizetés

  • Az általánosan vállalt szállítási határidőn belül (2-3 munkanap) Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket. Ha bármi fennakadás lenne, telefonon vagy e-mailben fel fogjuk keresni Önt.

 

3.6 Rendelés lemondása

  • Ön lemondhatja a rendelését az "ELÁLLÁS JOGA" pontban foglaltak alapján.

 

4. SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

 

  • Kiszállításban a DPD Futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

 

  • A raktárkészleten lévő termék, még aznap vagy egyes esetekben másnap kerül átadásra a futárszolgálatnak. A DPD futárszolgálat a csomag átvétele után 24 órán belül kézbesíti a csomagot a címzettnek.
  • Nem raktáron lévő termék a megrendeléstől számítva kb 2-3 munkanapon belül kerül kiszállításra.
  • Egyedi méretű termék megrendelése esetén a gyártási idő kb. 7 munkanap + 1 nap a kiszállítás. igyekszünk a lehető leghamarabb teljesíteni a megrendelést. Az egyedi megrendelésekről az következő e-mail címen érdeklődhet: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a következő telefonszámon: +36-20-9463-736.

 

  • A DPD Futárszolgálat munkatársai a csomagokat munkaidőben 8-17 óráig kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot! Amennyiben a DPD Futárszolgálat az áru átadását az első kiszállításkor nem tudja teljesíteni, úgy a második kisszállítás telefonon egyeztetett időpontban történik. Amennyiben nem kapja meg időben csomagját, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.
  • Kérjük a csomagot kézbesítéskor, átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!


5. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK / KÖLTSÉG

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • A kiszállítás díja 1500 Ft / csomag. (Magyarország területén)
  • 50000 Ft feletti rendelésnél a kiszállítás INGYENES!

 

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

A személyes átvétel lehetőségeiről ügyfélszolgálatunkon érdeklődjön, de felhívjuk a figyelmét, a személyes átvétel nem alapértelmezett módja a rendelése kiszállításának.

 

6. FIZETÉSI MÓDOK

 

Készpénz, utánvét:

  • Fizetés az áru átvételekor készpénzben. Ön az áru átvétele után a DPD futárnak fizeti ki az áru ellenértékét.


Átutalás:

  • Csak az áru átvétele előtt lehetséges, ebben az esetben a rendelés visszaigazolásául szolgáló e-mailben látott összeget kell átutalnia a bankszámlánkra. Kérjük, az átutalási megjegyzéshez írja be a megrendelés számát. Amint megérkezett az összeg a számlánkra, kiszállítjuk a megrendelt árut.
  • Számlaszámunk: 59200109-16006586

 

Személyes fizetés vásárokon:

  • Személyes átvételkor a vásári és piaci helyeken veheti igénybe.

 

7. GARANCIA

 

  • Amennyiben a terméket hibásan, bontottan, sérülten kapja meg, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és hívja ügyfélszolgálatunkat.

 

  • Amennyiben bármilyen problémája adódna termékeinkkel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Minden esetet igyekszünk maximálisan a vevő érdekeit szem előtt tartva megoldani.
  • Bármilyen probléma esetén csak a számlával lehet reklamálni, ezért kérjük, a számlát őrizzék meg!

 

8. ELÁLLÁS JOGA

 

  • A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, írásban.
  • A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Kormányrendelet szerint.
  • A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő elállása esetén a Csanaki Méhes Céh webáruház az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti.
  • A Csanaki Méhes Céh webáruház a megrendelés állapotában megőrzött állapotú kiszállított termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat! A webáruház a teljes vételárat csak új állapotú, sérülés és hiánymentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles megtéríteni. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • Az elállási jog gyakorlásakor a visszajuttatás költsége a vásárlót terheli. Kérjük, ne utánvéttel küldje a csomagot, utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • Több termék öszevont akciója esetén (például kettőt fizet hármat vihet) ha valamelyik termék, nem megfelelő, csak levásárlás lehetséges, hisz az akció több termék együttes vásárlására vonatkozott, így ebben az esetben pénzt visszaküldeni nem áll módunkban.

 

Visszaküldési cím:

 

  • Csanaki Méhes Céh (cím)
  • Visszaküldési nyilatkozat: LETÖLTÉS
  • Bármilyen kérdése, problémája lenne kérem keresse meg ügyfélszolgálatunkat, biztosan tudunk Önnek segíteni!


Jó vásárlást kívánunk Önnek!

 

 

Jogi tudnivalók | Vásárlás menete |© created by szeor & dwiki | Copyright © 2015 Csanaki Méhes Céh